Порядок комплектування інклюзивних груп, організація
корекційно-відновлювальної роботи, специфіка діяльності визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти за погодженням з
центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я.
Для дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, додатково подається висновок
психолого-медико-педагогічної консультації, копія медичного висновку про дитину-інваліда віком до 18 років (наданої лікарсько-консультативною комісією) або копія посвідчення особи, яка одержує
державну соціальну допомогу, відповідно до Закону
України "Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам", копія
індивідуальної програми реабілітації дитини-інваліда.